| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 29 日 星期五 |
 | |
| 2007-06-29 |
好攰唷,,
今日玩到好白癡XDD
9點幾起佐身,,
跟住WIF峰DEDE去恆安,,
再WIF婷搭車出MK,,
低B!!
行佐勁耐,,
去佐唔知邊度既NEWAY唱K,,
3個傻既都有間大房""
低低地既``
WIF婷買33,,
其實得佢買,,
我係幫佢睇姐``
番黎MOS,,
去佐新港城,,
比我見到周民唷XDD
哈=]
佢見唔到我,,
諗住跟蹤佢,,
結果見到肥婆欣,,
同佢講佐陣野,,
又見到KAI2``
1次過見到咁多熟人,,
點解平時又見唔到WO?!= =
開個新既XG先,,
某位哥哥係咁用我個AC黎CM,,
受夠啦\"/
**以下幾句比人叫收番**
|
END′AT::2007-06-29 11:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 197 | »
|