哈`依家係凌晨既0112`
我今日終於轉左個xg做qz啦`
好興奮丫``
好想日日都打=]
不過最大既問題係...
我懶`
好勤力咁打左3`4`篇之後就會n年都唔打一次` -3-
所以係我開qz個時
比哥話我開個qz黎做咩
你都唔會打加la [[ 比人篤穿我tim``=p ]]
不過唔緊要la
哥哥係個好人黎既``=]
好la..
我又懶la``
唔想打la`
手仔[[ - 口 -'' ]]攰la`
哈`今日就到呢到la`
等我有心情再打過第篇la``嘻`
______________________________________
依家係1626`
岩岩諗起今日係母親節丫``- 口 -''
要做d野先得``- v -
做d咩好呢?@ . @`
等我諗諗先``
岩岩父親大人返左`
拎左3支花返黎`
諗住拎支送比母親大人算`- 3 -'
點知上面寫住大大隻既3個字... [[民建聯]] = 口 =''
笑哂咀囉``
嘻`不過算la
送左先la``
仲有想講一句比母親大人知::
[[母親節快樂丫`我愛你呵- v -]]
|