聽日返學... 唉...
其實真係唔想返學 v_v 自從散左之後; IVE d人好似唔so我咁... 我唔知佢同佢地講左d咩; 我唔知佢地知道d咩;
星期5 bbq我去唔去都好似冇人care; 雖然我係咪都唔得閒去... 我Not Attend你Attend; 或者呢個就係你想要既結果...
或者我都係自閉啦聽日...
呢個moment真係sad到冇朋友...