遲遲沒有更新
這天, 我出席了一個葬禮 (下)
係咪人到咁上下, 要儲定d眼淚
即使我沒有特別的跟叔公相處; 我也有絲絲想哭的衝動
有位伯伯行動不便 但他兩天也有出現
如果有天我比較幸運地先離去
有多少位你/ 妳出現?
-
同細佬.爸傾個“床位”
原來好貴; 真係搵多d $_$買到個“床位”先好離開 ~_~
-
MacBk Pro 15"
我好想學; 希望我自學成功
無人會再幫妳.
我以為自己不會去想的了;
但我又在想了
如何回到當時:
http://www.youtube.com/watch?v=8i8nJ1tH_MA&feature=share
-
睇兩日演唱會就可以放假啦!
T-ara :D
|