-Everything has gone to memories...
最近係咁loop呢首歌; 好上腦 ._. 做人唔可以太貪心; 要知足 ;)
chenghiulam真係好忙 v_v 我幾時先可以放低呢種生活(?) 10萬個痛苦 ;(
原來我真係1個咩都去到好盡.好絕既人 v_v
這個真的我; 誰願意接受(?)
PS; Tszling; i miz U! <3