
動漫展Line個booth真係好正ah; 因為有識郁既公仔同我影相!
They re so cute! <3
hahaha; 因為呢張相我轉左lock screen :D
sry; 我依然好自戀地用自己做wp :P
去動漫展本身無打算買野; 但係見到鋼鍊廿蚊本真係忍唔到手 v3v
1買買曬6集仲有兩本劇埸版 $_$
是咁的; 點解動漫展要係月尾 /___\ 明明已經糧尾 T^T
講起糧尾我覺sense到原來我得返1個月暑假
但重點是; 點解我唔覺得我有放過假
&&
我星期1-5都無1日stay係hm睇Sam gor T^T
仲要黎緊俾老細叫返多d工 /_\
我個暑假去左邊 T^T
|