收皮啦!!
您呀媽叫您返屋企汁牛屎呀!!
唔好意思呀,講錯左,您冇d個資格汁,
您食左佢算啦!!
冇人會mind,個個都想啦反正,
想告我呀??
告我啦咁!!
死online仔!!
咁夠疆??
我post您d相關您乜事,
我中意post呀!!
吹啤啤呀!!
我中意用我部300m的相機影相呀!!
吹呀!!不過真係影得幾好!!
我自己都忍唔住讚下自己!!
做咩會影得咁清!!