今日我同牙狗|[] 點幾起左身...但係禾又吾願起身=3=因為琴晚真係好夜訓教教豬喔....你要知道對我黎講咁早起身係一件好難既事....好彩我識諗,,叫牙狗去洗面刷牙先,,咁我又可以訓多一陣(人家發緊好夢中)....嘰嘰嘰!!!*
好拉....我終於起到身兼換埋333TIM*
到左|2點幾..我同牙狗就出門口*去左沙田田睇"輪迴"..←鬼戲...到左UA就諗住睇|:5[]分果場喔....咁我地就去買飛飛
買完飛之後,,我地就諗住去食野,,因為我地2個都未食早餐T^T慘啵......
但係最慘既事係...我地吾知M記向邊度牙!!!*鳴鳴.....
跟住去左服務中心問令女....我同牙狗係度諗邊個令女D就問個....點知最後都係求其搵左個黎問....**
跟住果D都係咁...嗯..**8888 8*
|