<---喵喵七十二變>w<呵呵
今日係考試最後ge前一日,個中史考試好似好難呀~!有d唔識啦~!唔知其他人識唔識呢?????
跟住係考電腦呀~我有好多都唔識呀,個個,...ddd咩呀咩呀,『咸數』唔識呀~
我地考完之後~俊偉係到話緊人呀~我地一齊玩電話呀~好彩我教左震機先冇事呀~
有事就大禍嚕........我地係咁打黎打去呀,打比布甸同琳琳哦~!哈哈..好好玩呀~我都幾開心呀,唔錯唔錯
我有諗過係試後活動時玩嫁~嗯嗯。係呀,我唔講你唔知呀,我估計唔到琳琳咁關心我呀~
佢問我『做咩唔開心呀,發生左d咩事呀~???』
放左學之後我地去左joffy屋企玩呀,順便講下鬼故.笑話.同埋我地練口野呀~><
跟住去左行街街呀~~>////<^^

|