今日份物理卷實在太容易 根本唔係俾人做ga!!!
上年d卷題題都難過佢 今次順利過關
但係地理就好爽快咁囧左 一睇到張卷 我就基本上郁唔到手
因為全部都唔係好識 個神圖一上場 全部撈到亂哂
地理=衰左 繼續下段努力........