~I am a robber~
我相信只要堅持 就一定能看到希望的光芒!
rax483
暱稱: RexLo^^
性別: 男
國家: 澳門
« March 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
可能, 不可能?
最後的記念
解脫
2011-12-18
2011-12-03
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 273
今日人氣: 0
累積人氣: 2349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


未來的故事 分類: 未分類

經過今天歷史的一役   我方深深地感到實力上的差距

睇黎文科不會是我的出路  理科才是王道呀~~~

地理+歷史  我唔想係高二再見到佢!!!

今日我做左個廢廢地既問卷調查 

問左10個人  有9個人歷史都好坦承地發表了陣亡的事實

剩番生還果個係肥斌 orz!

明天又到數學  各位高一乙同學加油呀

數學想拎高分唔難架!






訪客留言 (返回 rax483 的日誌)


C_A_T 於 2009-11-06 09:09 PM 發表:
數學好難a~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Marukov33v 於 2009-11-06 07:45 PM 發表:
我理科慘敗
文科又慘敗
請問大師
我去路如何?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最好既去路只有兩條   一係俾心機讀書   二係索性放棄讀書~
Posted at 2009-11-07 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



維修輝 於 2009-11-06 07:00 PM 發表:
歷史是什麼....是要老吹的....
見到就知要"戰死沙場"!
只希望主將是個白痴!
刀法都不要最好...
改到全對....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fxstrike2408 於 2009-11-06 04:05 PM 發表:
我幾時比你bug左做生還者?
係肥雞面前我地只有同一個結局-----死!
希望老吹神功發揮功效啦,起碼扣少d無咁痛= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你扣極都生還架啦  肥斌=.=
Posted at 2009-11-07 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tvbkcok 於 2009-11-06 02:03 PM 發表:
數學神手呀...ROBBER....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]