經過今天歷史的一役 我方深深地感到實力上的差距
睇黎文科不會是我的出路 理科才是王道呀~~~
地理+歷史 我唔想係高二再見到佢!!!
今日我做左個廢廢地既問卷調查
問左10個人 有9個人歷史都好坦承地發表了陣亡的事實
剩番生還果個係肥斌 orz!
明天又到數學 各位高一乙同學加油呀
數學想拎高分唔難架!