今日派左兩科考試卷 英文同地理
地理發生了奇蹟 突然給我bug出了一個69分!?
多謝bug神救我!
基本上 後面d科目我覺得都ok 最驚既都係歷史
希望佢好心 俾番個30分俾我就心滿意足 (bug神再次救我啦)
今日超不爽 因為發生了一件事
就係某人(名字為兩個英文字母) 靠出貓bug到地理80分出黎
真係好唔爽 我冇得出貓 佢就出貓出得咁爽!!!
囧 總括黎講 衰少地理一科好好多架啦 再次感謝bug神~~