好耐冇上qooza啦 係時候要打番篇出黎 (多餘既廢話-.-)
今年的校運會 同以前一樣
悶到暈 睇其他人跑到成隻狗咁-.-
真替他們感到辛苦
毒男計畫亦都重現了...
不停打機 打到冇電個種
唉 搞到自己越黎越毒
我驚遲d不能自拔呀 各位有戒毒方法請告訴我
而且 最近不但毒 而且宅(看來我沒救了)
因為又迷上了動畫和漫畫
一開電腦就盡是動畫和漫畫的網頁
我感到我的未來一片黑暗呀.......