~I am a robber~
我相信只要堅持 就一定能看到希望的光芒!
rax483
暱稱: RexLo^^
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可能, 不可能?
最後的記念
解脫
2011-12-18
2011-12-03
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 273
今日人氣: 7
累積人氣: 2321
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


聖誕呀~~~~ 分類: 未分類

相信呢個聖誕假   有不少人等待左好耐

仲有日半就解放啦~

高中生活真係太急速    太多野做

基本上一有測驗考試   就日日通頂

真係攰到無法形容=  =

初中hea開   高中睇黎要適應番

成績方面  開始有番初三既狀態

大致上科目都有80分

今日派左語文  59分  飲恨呀!!!!!!

聽日測埋科物理   就可以休息下啦

物理太難啦   一定唔合格-.-






訪客留言 (返回 rax483 的日誌)


susannachan6 於 2009-12-31 02:47 PM 發表:
Cm~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



linG711 於 2009-12-31 01:08 AM 發表:
59分都不給 60
真不好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ida9493 於 2009-12-19 06:55 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



q351229123 於 2009-12-19 12:35 AM 發表:
我語文明明合格

都變左唔合格

=-=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

納宇真係慘
Posted at 2009-12-20 02:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokchihin 於 2009-12-18 08:12 PM 發表:
頂,講起高中..我發覺我都係好懶
不過我語文高你30分
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

肥軒你懶都有89  冇野好講-.-
Posted at 2009-12-20 02:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fxstrike2408 於 2009-12-18 08:00 PM 發表:
你係神跡創造者......
妓萍話全班+1分......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

感謝神跡!
Posted at 2009-12-20 02:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hugo_cheong 於 2009-12-18 02:53 AM 發表:
唔好扮野 你天日一定合格嫁 加油~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C_A_T 於 2009-12-17 10:33 PM 發表:
妓萍好衰格A~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可惡的妓萍!
Posted at 2009-12-20 02:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Marukov33v 於 2009-12-17 10:04 PM 發表:
唉~今段死哂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIKI1993423 於 2009-12-17 09:47 PM 發表:
59分都唔比多一分人!'
衰到死!!!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]