| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 17 日 星期四  |
| 聖誕呀~~~~ |
分類: 未分類 |
相信呢個聖誕假 有不少人等待左好耐
仲有日半就解放啦~
高中生活真係太急速 太多野做
基本上一有測驗考試 就日日通頂
真係攰到無法形容= =
初中hea開 高中睇黎要適應番
成績方面 開始有番初三既狀態
大致上科目都有80分
今日派左語文 59分 飲恨呀!!!!!!
聽日測埋科物理 就可以休息下啦
物理太難啦 一定唔合格-.-
|
網主回覆
納宇真係慘 Posted at 2009-12-20 02:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
頂,講起高中..我發覺我都係好懶 不過我語文高你30分
|
網主回覆
肥軒你懶都有89 冇野好講-.- Posted at 2009-12-20 02:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你係神跡創造者...... 妓萍話全班+1分......
|
網主回覆
感謝神跡! Posted at 2009-12-20 02:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C_A_T 於 2009-12-17 10:33 PM 發表:
妓萍好衰格A~!!
|
網主回覆
可惡的妓萍! Posted at 2009-12-20 02:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|