今日係一個特別既日子
因為係我地S.M.2G第一次BBQ既大日子!
雖然我地依舊好少女仔去 如終都係獨男一堆~
但係我地都玩得好開心 就連我呢D和平主義者都俾人掟左落水XD
之後仲同佢地去左金玉滿X食埋糖水 滿足哂~!
我係今日先開始慢慢咁發覺 原來一個人如果要忘記D唔開心既野
最好既良藥就係有一班朋友係你身邊陪伴你,支持你~
你地實在太好啦~!