| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 5 月 31 日 星期二  |
| 17歲既生日~ |
分類: 未分類 |
已經冰封左好耐啦個Blog~
係時候打番d野啦=]
今年既生日多左高二庚俾既歡樂~
Thx all~
而且仲有好多蛋糕食呀><~
雖然正 不過我就越黎越肥啦=[
你地既心意我全部收到了!
又大左一年啦~ 睇黎我都要成熟d先得啦 哈哈~
|
網主回覆
Yes 大佬霞~
所以我決定要食盡佢呀 Haha~ Posted at 2011-06-03 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
真係好難忘~thx奶茶~ thx高二庚! Posted at 2011-06-03 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈,,高2庚真係一個好團結既班..個個都唔會話拋底邊個唔理..又可以好開心咁玩埋一堆.. 好正,,yo~
|
網主回覆
真係好開心呀~ 就黎喊啦=[ Posted at 2011-06-03 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Yo 蕭邦~ Posted at 2011-06-01 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|