| «‹ April 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
| 一個字'慘' |
好內都冇打日記啦..都冇心情同時間去打...今日返到學買左盒糖上去食.跟住就上中文堂..
d人掉曬位圍埋一齊玩..跟住玩下玩就冇野玩,好悶...同豆爬左係到...之後上地果陣,係最
後一堂地理,所以我地冇玩到昌.昌同杰超好笑..昌知道自己地理合格,就同杰抱埋一齊..
跟住上普通話..俾人叫左出去..自我介紹.之後就江門,杰,小丸子,文絹去左去唱歌....
之後就上數學,IS.上is陣又俾人閙左成堂..
食完飯..之後..眼鏡又俾人KO左..跟進又俾成10個人圍我..跟住我就打返細哨..我打佢又
俾人話,..佢我打就得..我打返佢唔得..真係好唔開心..細哨..唔好己為係好勁呀...我怕
打傷你姐..有人護你巴閉呀..唔係佢..我打左你啦..
之後就上英文.數學.. 今個學期既上課天終於完結..但係e日我係好唔開心..最後一日都係改變唔到...
放學陣.差d喊左出黎......
跟住就去課後支援..成堂都伏左係到..真係好傷心....
返到屋企..俾老豆閙左幾句..就同亞媽去換眼鏡..新眼鏡係黑+白+透明..都幾好睇
考試啦,,要忘記唔開心.努力咁去考試啦...
|
| 刊登時間︰2006-06-10 10:16 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
、"`▄_維他奶..]] 於 2006-06-13 02:22 PM 發表:
見你禁慘.....
好啦!!!!
以後我幫你拖喇=v=
|
|
|
有時都覺你可憐ge 但係我諗大家唔係真係唔幫你 佢地幫細哨姐係知道佢唔夠你打所以先幫佢啦
|
|
|
江華 於 2006-06-11 04:30 PM 發表:
等左你打日記好耐,個板幾令,不過好似陽痿之前果個
係咪我整到你唔開心,問你又唔講,至多以後唔打你啦
比你打都唔還手啦,唔好唔開心啦
係我可以仲見到你既日子,想日日都見到你笑
呢個係我既期望,你唔係咁都唔幫我實現呀嗎?
|
|
|
怡_____^.^ 於 2006-06-11 09:15 AM 發表:
HI!!!我黎左啦!!!!開唔開心呢???IS堂係好慘,成日比人話!!希望下年唔好再見到佢
http://blog.qooza.hk/choryi <我個日記呀!!!去睇下啦!!!
|
|