ray0817
暱稱: 文天仔
性別: 男
國家: 香港
« April 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
重要既日子.....
唔想放假呀...
我究竟點人好呀..
一個字'慘'
可能做錯野...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
 
2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天


一個字'慘'

好內都冇打日記啦..都冇心情同時間去打...今日返到學買左盒糖上去食.跟住就上中文堂..
d人掉曬位圍埋一齊玩..跟住玩下玩就冇野玩,好悶...同豆爬左係到...之後上地果陣,係最
後一堂地理,所以我地冇玩到昌.昌同杰超好笑..昌知道自己地理合格,就同杰抱埋一齊..
跟住上普通話..俾人叫左出去..自我介紹.之後就江門,杰,小丸子,文絹去左去唱歌....
之後就上數學,IS.上is陣又俾人閙左成堂..
食完飯..之後..眼鏡又俾人KO左..跟進又俾成10個人圍我..跟住我就打返細哨..我打佢又
俾人話,..佢我打就得..我打返佢唔得..真係好唔開心..細哨..唔好己為係好勁呀...我怕
打傷你姐..有人護你巴閉呀..唔係佢..我打左你啦..
之後就上英文.數學.. 今個學期既上課天終於完結..但係e日我係好唔開心..最後一日都係改變唔到...
放學陣.差d喊左出黎......
跟住就去課後支援..成堂都伏左係到..真係好傷心....
返到屋企..俾老豆閙左幾句..就同亞媽去換眼鏡..新眼鏡係黑+白+透明..都幾好睇
考試啦,,要忘記唔開心.努力咁去考試啦...

刊登時間︰2006-06-10 10:16 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]







 












訪客留言 (返回 ray0817 的日誌)


、"`▄_維他奶..]] 於 2006-06-13 02:22 PM 發表:
見你禁慘.....
好啦!!!!
以後我幫你拖喇=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JASON920427 於 2006-06-11 06:15 PM 發表:
有時都覺你可憐ge 但係我諗大家唔係真係唔幫你 佢地幫細哨姐係知道佢唔夠你打所以先幫佢啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



江華 於 2006-06-11 04:30 PM 發表:
等左你打日記好耐,個板幾令,不過好似陽痿之前果個
係咪我整到你唔開心,問你又唔講,至多以後唔打你啦
比你打都唔還手啦,唔好唔開心啦
係我可以仲見到你既日子,想日日都見到你笑
呢個係我既期望,你唔係咁都唔幫我實現呀嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



怡_____^.^ 於 2006-06-11 09:15 AM 發表:
HI!!!我黎左啦!!!!開唔開心呢???IS堂係好慘,成日比人話!!希望下年唔好再見到佢
http://blog.qooza.hk/choryi <我個日記呀!!!去睇下啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]