|
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
| 遲到 |
分類: 未分類 |
生平最憎人遲到 -v- 不過今日竟然遲到——中學第1次 -.-
今日搭694番學,原本預計08:40到學校,因為平日20分鐘就到站,而繁忙時間最多都係遲多5-10分鐘
遲過09:00就遲到。點知將軍澳隧道大塞車,一路塞到東區海底隧道 >_<
架車一路都慢駛,每一下剎車,我個心跳都加快。去到隧道口,聽到廣播,先知有架東隧壞車
由於管道內有架壞車,原本雙線行車,變成單線行車
估唔到繁忙時間東隧一架壞車,足以塞車塞到將軍澳道 @_@
結果09:03我仍然未過到海,當越過左架壞車,恢復雙線行車,所有車好似放監咁,直衝 -口-
有架紅色小巴,時速去到成 84km/h ,而我坐緊果架巴士都衝到有 80km/h @u@
最後09:10先番到學校,完成足足有1個鐘頭既車程,比平時多出40分鐘 :(
|
| 發表時間:2010-07-07 05:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 42 | »
|