期待左好耐既今日,終於到左.
出餐之前就有d緊張,但做落左就好輕鬆
最忙係部長,今次我擔當既職位
又要做待應d野,又要答客,又要記野,但因為客唔多,都輕鬆.
今次整體上都幾ok下,除左有d極細節既禮儀冇做到.
下次擔正經理一職,17歲既經理,成班最細.
其實出緊餐,經理冇咩做,係做出餐之前既野.
諗下點樣可以推動各位做到最好
just make a good show
最衰唔記得影相,可以貼上來,3月2日再影.