9月啦,我諗,係時候做d野,咁等落去,唔係辦法
今日落荷里活,玩左陣頭文字d-5,開始想揸番車@@
and then,順手番公司拎制服番屋企洗.
點知唔多好彩,岩岩今日check場,兩日前放工放左幾個金幣係儲物櫃
比人check到,累到個場比人扣分tim,>_<
番到屋企,打機,打機,打機......
岩岩飲水差d(續)死,幾乎窒息.生存左咁耐,最金係呢次@口@
仲有,幾時先止到咳,救命呀