銀禧一個小朋友的日誌=]
我的音樂國度:]
raymond0125
暱稱: `★RaymondXD
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
Mainland XD!
隨想一則
整整一個月沒更新網誌...
11/10/09
13/9/09
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 145
今日人氣: 0
累積人氣: 3445
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


運動會 .v. 分類: 未分類

今日陸運

超多野寫囉-3-

今朝一起身

同劉炳祥一齊去

一落到去打佢尖

排頭-v-+

爽牙

落左車之後龜速行過去,,,

行緊果陣劉炳祥差d比車撞-3-

到喇,,

好on9

d人狂練啦啦隊 ((雖然完果陣睇最後好鬼正

狂比人拉去跑牙牙牙,,

悶啦= =

一開波

我作為呢個出場代表..((自豪中...

出去比太陽晒=]

之後行行下

個個另錯邊..

哈哈

笑死人

之後up一大堆廢話- -

番上去坐

經過好多比賽之後

男子200c 黎喇- -

同鴨鴨 仲有個hens跑..((hens係f2嫁,,超令仔也"

hens超勁勁的說

一開波就屈晒我地

我只可做一個第二的小豆子 ...((嗚嗚...但有6人跑的說,,哈哈A 口 A

唔份氣 .\口/.

我係100米一定要第一!! ((當時我係咁諗

之後睇場刊

1線   f2的((狂話自己好廢..但睇佢身高覺得佢好勁..佢第3

2線   我

3線   沒人

4線   紅社的不明物體

5線   陳柏匡 ((1c的說

6線   袁梓泰

7線   唔識的..好似係綠社

8線   冇人

................... -__-........

什麼?!!

6線係,,,袁梓泰?!! ((平了學校紀錄的神人"

= ="...

之後就灰心地食lunch了,,

去左唱K牙我地

哈哈..

超爽

一路唱一路食

一個人都係22蚊- -

係kcp最高果樹,,

食完,,

番去..

去報到..

之後見到隻 " 迷途的羔羊 " 揾緊佢d同志們= =

之後原來佢地係次所唔敢黎跑0.0

我當堂嚇一跳~"

原來得啖笑~"

((總係唔知點解羊隻物可以咁長= =

幾多人跑晒之後"..

又到我出場了- -

我叫hens擺個" 勝利的一元 "係我件jacket上便

沖牙牙牙牙牙~!!

爆爆爆爆爆

突然- -

我隻腳根果個位果度

抽左下- -

停左0.06783秒..

((真係有人計= ="

就爆番-3-

都係得第二...((淚..

之後睇啦啦隊啦=]

超勁勁牙4社d人

搞到我下年都想玩啦啦隊添=]

放學

去打波lu~!

食屎- -

打波果陣比袁爆下便= =

以下落黎我要工喜d人既=]

1a 盧傳德     男子200米初賽第7 ((決賽見啦>v<

1a 葉啟輝     男子200米初賽第6 ((你都係姐>v<

1a 鄧均浩    男子200米初賽第3 ((你好野....星期一一定要打殘你 .\/.

1b 楊銀源     跳遠(b)第二 ((勁勁勁

1b 怪獸         女仔100米初賽佢果組第二 ((估唔到你咁勁的說

1c 關梓康     男子400米尾2 ((辛苦晒喎-,-

1e 陳少敏     女子100米初賽佢果組第一((哇..神牙

1e 程朗          男子200米初賽第9 ((差d炸>.<....下次加油.\/.

1e 蔡明慧     女子100米初賽佢果組第一((又一神腳= =

1e 林佩蒨     女子推鉛球初賽第8  ((好勁..我太廢了/.\

1e 李鳴貽     男子100米跨欄第14   ((勁啦- -

2a  袁梓泰    男子100米+200米初賽第一 ((有病的=3=

2d   A姐-3- (唔知謝定鄭恩琳)        女子200米第一  ((31.xx都第一牙= =我29.xx都係第4炸

2d   hens      男子200米初賽第二 ((令仔丫"+.+

如有缺s0 s0r -,-唔記得左



2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


2009-01-08 分類: 未分類

今日好悶...

番到學乜到唔做..

琴日訂下個目標

戒粗戒講淫野戒大聲

得得地啦..

不過狂比人問我做咩事

因為我上堂唔講野了..

d人覺得我有問題 -x-

對不起啦

我覺得我唔可以冇文化落去

=]

我開始覺得同李鳴貽講秘密好唔安全

對唔住

我對你既信任變晒零

由音樂堂開始我對任何野

至我既人生冇晒希望的說

唔知點解

可能d歌有d問題

....

maths堂我一d都唔明佢up乜

睇黎我有病-.-



2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天


痛死人喇-﹏- 分類: 未分類

今日超唔好彩囉

唔知發咩瘟

不過總算冇欠功課=]

尿加魚11次喇- -

y0

上堂..超悶

係IS..中文同埋聖經先好玩=]

IS個牙SIR虧既- -

比我狂串

SIR : 改好未呀6號

我: 得左好耐啦= =咁多野講

佢冇聲出

咁佢都冇聲出佢收嗲啦=]

中文堂

變影評堂

個個傾電影

牙SIR叫我地唔好睇 X霸2

佢話會睇到爆粗x]

聖經..

個雷sir好正=]

扮野超強強強

放學打波

抽孖筋- -"凸

本來右腳抽先,,

之後左腳抽x]

爽牙- -

爽牙噴血= =

有病的..

痛死

一路行一路lag下lag下-,-

番到屋企

估唔到我個鎖咁快比人爆左-,-

搞錯=.=



2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


2009-01-04 分類: 未分類

聽日番學喇

我又可以由悶悶的生活抽番黎喇

嘻^﹏^

今日悶死人..

一起身

上百變

狂比人話廢-,-

bullsh!T = =

之後去訓練

屈左npc -.-

大佬

你想我點練 = =||

之後同呂書盛食野

又去m記..

佢又話太多人= =

去kfg..

又太多人

之後去食牛肚面算-.-

呂飲果支可樂係酸既

笑死我

之後佢同個老闆講

個老闆話

使唔使比電話你打比可樂公司?

串到佢= =

死啦..

一陣又要補習...

未溫豬

點數

唔打喇

溫豬-3-

殺u喇啦``~



2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


2009-01-01 分類: 未分類

1月1..

農曆生日,,

又老一年喇-﹏-"

係大陸黎計

下咒

同呂書盛食kfc"

食完

整親佢-,-

而家佢超憎我@@"

夜晚..

我先知原來12月31日係我細e生日+0+

31號竟然唔記得同佢搞埋..

連續2日食蛋糕喇=]

吹蠟燭果時

我表弟佢係都要吹((3歲

31號我生日

佢又吹..

基本上佢次次生日都一定要吹- -

之後我..細佬..表哥狂整住佢個口..

超爽-33-

搞到佢喊..

哈哈哈...

之後佢老母幾臭串- -

話咩..

"我唔識遮住咩?使佢地3個遮?"

收線啦- -你會遮住先算

而家d老母真係串柒柒- -

唉- -

p.s.佢一吹會順便帶埋d口水一拼吹落蛋糕度..到時仲使食?

一日一段片x]

http://hk.youtube.com/watch?v=w6umgqNfcyI

記得睇晒

之前好虧

之後超型.\/.