09年喇..
一倒數完即打呢個卜-33-
成家一齊倒數...
幾high牙-3-
有e媽啦..
表哥啦
表弟啦
全部我牙媽果邊d親戚"
今日去黃埔新開果間roxy..
超正
每500蚊減250蚊A_A
我逼我表哥做vip-33-
哈哈..
遲d黎又有85折
4件3...
700炸-3-
係roxy買喎仲要
175一件
哈哈...A_A
之後去睇段片
超好笑
http://hk.youtube.com/watch?v=x3Q5xkCcwyU
最後,,,
祝大家..
新年進步步步步步步步步步步步步步步=]
要進好多步的丫=]
今日超悶囉-3-
一起身扭到電影一台
睇賭神3
笑死-3-
之後掛跑
華英某vivian add我
話自己失戀
想陳弟同佢傾電話...((陳弟是我=]
傾到high high地
笑左成日=]
哈哈...
琴日訓前3粒鍾
同細佬狂捉象棋-33-
爽呀呀呀..
佢資優的...
超強`!!
超努力功課中....................................
話說今日我老母睇我唔順眼
又我個頭樣衰又咩
終於比佢捉左落去再修
0rz...
而家又柒番...
凸= =|||
番到屋企狂沖功課....
要作晒d文佢....哇!!!!爆seeD -33-
痴線..冷靜d..番黎
阿濃說故事100幾好得嫁,,
咁多位大大咁興趣可以去睇睇=]
唔打喇..做功課..
掰掰 (.\/\/ .) / ''
琴日同表哥去睇伽俐略電影版..
超正.3."
幾好笑xD"
愛...係等於x+y-ab = 愛
定係三角形面積除13加4
之後去吉之島買禮物..
聽日有par地 .\/\/.
買完..走..
番緊去果陣
見到兔姐=.=|||
佢冇扎頭髮個樣真係超放-333-|||
我都係番到屋企先知@@"
見到果陣仲意為認錯人.3.
見到隻兔係度喪跳我都唔認得-33-
今日訓到12點幾先起身-.-
爽
原來我細佬今日補習社有聖誕par地3-
係海逸m記
佢唔識去又比牙媽叫我帶佢去-,-
之後去剪頭髮...
又變番柒頭喇.....((淚..T^T
自閉 -/\/\-
死都唔出街
番到屋企就狂msn,,,
平安夜...沒你在身邊﹏總是缺少了什麼似的....