今日冇遲啦....本案早左5mins起身...所以行路返...d死人馬路要等勁耐先行得....本來諗住同un堅一齊過..不過又冇人行....得我地2個人過好樣衷..咁多人望住= ="雖然冇遲..但係岩岩返到...交唔到功課...所以返到班房問牙sir去廁所然後偷偷地落去交...miss又唔係度@@哈[[...今日係廁所發現左一d好奇怪既野.....就係呢樣>"<
你地估下咩黎??唔好話我核凸= ="
放學返去廁所又睇左1睇...變左色呢^0^...
今日放學同kai豪食野...好耐冇見...肥左...矮左...@@我地7條油仔去左"一粥麵"食野..傾左陣計仔....好搞笑牙佢....之後就返家家lu...
筋疲力盡﹏ 愛情是不能止血...無法挽救的東西]]!*
我其實沒有能力去挽救...也許我已 心 碎 了 !!
還是...."願妳幸福"吧>"< |