2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


2007-01-06

今日成12點先起身= =好攰!.打左陣機...出左去行下..返家聚..."我要有8福既所有祝福!我要有受教既心同埋成為溫柔既人...."凡事唔事以用自己既血氣做任何事!.."今日篇訊息好好聽.....呢d都係我家主牙良教@@完左之後愛宴...飲左2碗好好味既湯...正.之後又傾下計...玩魔術...個個跟住學又睇人彈電子琴...佢雖然係初學者..但係我都覺得佢好勁....7點3就走左lu...去左7-11買野食....返到屋企又冇溫書= ="

 


 

                                                                                                                      我能將一切事情都放下嗎?

                                                                                                            也許﹒還是.當作做一場美好的夢境...

                                                                                                                  



2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


2007-01-05

今日冇遲啦....本案早左5mins起身...所以行路返...d死人馬路要等勁耐先行得....本來諗住同un堅一齊過..不過又冇人行....得我地2個人過好樣衷..咁多人望住= ="雖然冇遲..但係岩岩返到...交唔到功課...所以返到班房問牙sir去廁所然後偷偷地落去交...miss又唔係度@@哈[[...今日係廁所發現左一d好奇怪既野.....就係呢樣>"<

                                               你地估下咩黎??唔好話我核凸= ="

放學返去廁所又睇左1睇...變左色呢^0^...

今日放學同kai豪食野...好耐冇見...肥左...矮左...@@我地7條油仔去左"一粥麵"食野..傾左陣計仔....好搞笑牙佢....之後就返家家lu...

 


 

                                                                                     筋疲力盡﹏  愛情是不能止血...無法挽救的東西]]!*

                                                                                   我其實沒有能力去挽救...也許我已    心  碎  了  !!

                                                                                                                    還是...."願妳幸福"吧>"<



2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


2007-01-04

今朝好難先起到身...唔慣咁早起@@"返到學校遲左集隊..不過好彩冇遲到....淨係企...雞頭話今日遲集隊唔計....下次叫我地早返d..不過有勁多人遲...好壯觀^^下次唔會遲啦...好多功課做....放假都冇做過功課...返到學校勁做...1日時間冇可能做晒成個假期既功課...遲交ih交要+200...= =英文有勁多啦.... 尋日唔知點解上唔到網..so今日保打!

 


 

                                                           ”進.退_兩難﹏

           



2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


2007-01-03

今朝終於起到身喇...不過都好難起= ="返到學校呀sir將份工作紙跳左好多黎做...自己做..有咩唔識問佢...11點半到走左=﹏="之後同+龍返左屋企..我今朝屋企冇人....條門key又唔知去左邊....所以就用拖鞋頂住左門...鐵閘又冇山..放完學就喇喇聲返屋企整返好...返到去屋企都冇人...所以就用"空城計"開大個電視....個門開左1/3....d油仔就唔知屋度冇人...就唔會入屋@@"整完之後返去頌富元綠食...d壽司勁"平"...一碟得2舊就要十幾蚊...我食左1碟先知原來咁貴>"<之後見唔對路就同+龍..傑狗食拉麵算..郭豪同老祖1個人食左勁多碟...佢地1個人食左差唔多一舊水= =食完冇野做...返屋企同佢地打左陣機....咁就過埋放假既最後一日>"<聽日又要開始返學學lu......希望聽日自己知醒..所以今晚一定要11點前訓.....@@"


                                            
                                                                                    我學會)把1切都"      看淡了*!!    

                                                            將一切也放下吧..                或許這樣會好過些]]!



2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


好平常既一日?

今朝又唔知醒......返到學校遲到左>"<今日返學校保課....d maths勁難@﹏@"返左學1個鐘頭就走得lu.....聽日都要返- -保完冇野做...慢慢行返屋企....途中經過既地方....又會想起之前......返到屋企.....打機....好悶...不過今日聽返首歌...好好聽^^Under the shadow of your wings"

 


 

                                                                                             請饒恕[我]..!!



 

RAymOND

暱稱: Raymond
性別: 男
國家: 香港
MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
訪客留言

最近三個月尚無任何留言