今日遲左5分鐘起身..返到學校岩岩好^^今日榭根冇返..so唔洗上中文..空堂我勁做作文..1堂搞掂晒**不過原來英文仲有其他..功課做- -今日冇人幫我訂野食...我去又要排隊= ="之完食完好似滯咁...之後上返去..去左2a班玩....剪野....^^之後送埋佢地落去就上返黎了....maths有d悶...>"<見到下面玩廣播操...好似好好玩咁...淨係睇..冇得玩= =放學落左去搵伍sir..交埋power point 就走人#之後去左買庫..好快搞掂..仲買左包食tim....聽日唔屎返學..正@@ #Be brave......
#Be brave......
今日起身好舒服..好快地執完野就出左門口喇..行行下撞到un堅&+龍喇...之後un堅話肚痛..返左屋企爆....冇返到學..勁搞野啦^^P.E堂果陣1邊打籃球...1邊考試我地炒人到6:2..唔算炒既= =呢次都p.e堂好好玩牙...1d都唔冇聊...之後止英文.miss叫左我坐出黎聽書..so冇訓教喇^^不過咩都未做.....>"<時間好快過..咁就4點半喇....落左去搵miss...佢叫我要作2篇文...100&200字= =有排作.....今晚返去要勁做牙....唔係就大檸樂喇= =
發燒..好左d未牙 = ="
今日返到學校果陣見到飛機,so 1齊返..今日好似冇乜精神咁..so訓左好耐= =上英文又比人話..唉.搞到冇晒心情...電腦遲d又話要裝windows 95,98..咁舊仲邊有人用牙.咁都要裝....中屎聽日要測驗牙..仲未溫..不過我都識喇^^miss 呢排成日叫我地分組討論...討論左成堂...都係講左幾有points= ="放左學買左小丸子食..勁爆好味喇.......返到屋企冇乜心情..so訓左1陣= =之後起身食飯又唔想食..做左陣功課就訓lu....臨訓聽左陣詩歌先訓得著>"<
今日起身有d凍,所以著多左件3....返到學校又要集隊...咁凍都要集= ="今日上maths冇訓啦..聽左豬...識識地^^中文+龍考口試勁搞笑...讀錯字kaka...個個係度笑佢^^英文上咁耐...訓足咁耐..頂,佢次次講d野咁悶..玩咩- -都唔明d人可以唔覺悶ga..IH做果份野.個個唔識做.....太難.仲話要今日交#
放學果陣要等埋un堅比野黃詩潔等左8個字....1邊幫人抄功課...1邊等=.=比完野就寺左天華買旺旺食..超平牙d野..$4.4就有禁多^^返到屋企又係打機....聽日搵佐sir 傾12月9日d野^^
問題是要互相解決的"....
You also in my heart....
今日我冇遲起身啦....返到學校買埋水岩岩好^^今日一早就要上英文....唉,好悶- -"之後都好d,,上tt..冇訓教牙...分組做野
之後小息勁爆做功課牙..遲d又要保習.比人留..尋晚冇睇到一公升眼淚就訓喇...太攰喇,上左床唔洗2個字到訓著左= ="
今日返學又去左買蛋撻食呢,,好味道^^之後又撞到飛機,1齊走lu.... 我要喜樂"@@@@@@@@@@@@@
我要喜樂"@@@@@@@@@@@@@
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
AIKO722 ANGELALAU cherriem115 love10 loveshan2006 lunglung3535 maggie216 SIUMING0207