2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天


2007-01-22

今日派埋中文卷.....卷一:18/50...差2分= =卷二:59/100

今日冇咩特別...淨係知週會勁悶>"<今晚因為d野有小小唔開心...不過2+冇事喇^^



2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


2007-01-21

今日搭輕鐵保習果陣好多人....本來想係天耀落車等小齊都落唔到= ="之後返到英皇...冇帶單....我以為冇得保...點知條油話簽個名就得...好彩姐...保完之後落雨...係車又好似見到個同級既女仔....prefect黎= =返到屋企丸月9咩野做...2+部腦又hardhard到...成日玩玩下hard名埋冇啦啦boot機= =好煩>"<唔知咩事.....




2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


2007-01-20

今日點幾先起身.....又過左冇耐去左返家聚...愛宴飲左好好味既西米露...正...返到屋企係網上搵左個好好玩既跳舞機.....  http://www13.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=3008711&extra=page%3D1    <---去玩下@@特別推介潮騒,persona "FLASH2003"ver,東方妖妖夢,Wish,甘夏...有d歌玩到SS!!正.



2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


戶外學習日

今日戶外學習....去左大美督度BBQ...B到禁上下就去左cycling...呀sir話唔比人踩單車...不過我地冇埋..之後去到玩3輪車...超爆好玩牙..一個人座前面...另外果2個係後面踩...勁正...不過book呢d勁貴....$30/hour..踩左20mins到...比呀sir發現左...叫我地停係度>"<我地勁想玩ga..之後叫牙N!P*幫我地拎返架車..因為佢唔係我地學校..可以拎返...還車都係多得佢啦...唔係都唔知點算..冇得踩= ="so之後請返佢飲野啦...踩果陣勁好玩...book左3架...我地係一半馬路&單車徑玩...超正...將d想過我地頭既3輪車撞...佢地一係我地隔離果陣撞佢...係後面就頂住佢@@好刺激牙....十足十玩頭D咁...@@超好玩*不過佢地1架車2條油..我地有3條油...so我地好蝕= =踩完一輪又玩3輪車"片"太..架車好好"片"^^....架車玩完之後條太好似比我片爆左= ="哈不過都唔係我還..唔驚##返黎果陣都好攰..冇咩精神=.=不過今次戶外學習勁好玩好玩!!!*


                                                                                     


2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


2007-01-18

今日又派左幾份卷.....中屎33/60...IH就勁啦...23/80全班冇人合格...= ="2+真係好多科都炒晒>"<今日lunch食套面...好耐都冇人學校d面lu....ok la...放左學去左搵伍s賀...次次搵去都唔得閒....叫我地自己睇住片先.....佢話遲d可能會去凌霄閣表演....叫我地到時有咩新野玩....大概可以用$2000....自己諗玩咩舞台魔術就講比佢知....佢買道具@@"我都唔知玩咩好.....諗諗先^^聽日户外學習lu...梗係BBQ啦....@@所以今日放學就去左買野....

 


 

                                                                      



 

RAymOND

暱稱: Raymond
性別: 男
國家: 香港
MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
訪客留言

最近三個月尚無任何留言