2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


2007-01-30

今朝好凍......要教熱水刷牙洗面....好舒服@@呢排都唔洗集隊...可以係班房訓下....= =今日好多miss牙sir冇返...有2堂空堂....睇"冇出色"ok好睇啦....今日早退....去左元朗換回香証....一個半鐘頭搞掂晒...返屋企訓教教.....好攰...訓到10點@@"過多陣又訓過^^




2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


2007-01-29

今朝7點就起左身....一d都唔趕....新買左盒髮蠟都幾好用啦....今日週會好悶牙....聽校長話左35mins...但係唔知點解好精神..竟然冇訓到...之後上中文就係咁訓=.=放學係214等左2個字先入得>"<呀sir叫我地砌一部最勁既電腦...不過係寫零件= =...我諗5..6千蚊有部好神既機啦....@@聽日要早退= =




2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天


2007-01-28

今日唔洗保習可以訓晏d....11點半起左....之後出左元朗行下...周圍行..冇咩野做...買左野..之後食碗左食雲吞河...冇咩味..7點返屋企..聽日又要返學lu...唉=.=幾時放假牙...好想快d放@@2+部腦仲係有小小唔得....可能又要換過d零件了..



2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


2007-01-27

尋晚睇埋隔世追兇先訓....好好睇@@..禁多套劇集最好睇係佢喇....嘻]]!

so今日12點先起身....打左陣機...本來3點先出...點知牙創佢又叫我陪佢出去食野...去左銀座圖書館隔離果間食...超好咪d鰻魚飯...不過聽講呢間野好似遲d會執粒...食完之後...創佢2點3要去牙良度...扔低我= ="本來想去打機....不過廢事...返左屋企先...冇耐又去左返家聚啦....愛宴食左幾多野下....d餃子我都有份煎架.....都ok啦...返完之後...玉芬打黎搵我去佢屋企整電腦....傾下計...不過整完d野都10點了....返屋企喇^^



2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


2007-01-25

呢2日上網果度hand左...認唔到ip..好慘....msn都唔係好得...打唔到日記>"<

2+打返...今日星期四lu....呢果禮拜好似又覺得好快咁.....返埋聽日又唔洗返...@@

好驚部腦又shortshort地...要盡快洗機先得....

 



 

RAymOND

暱稱: Raymond
性別: 男
國家: 香港
MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
訪客留言

最近三個月尚無任何留言