| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2009 年 11 月 13 日 星期五 時晴時雨 |
2009-11-13  |
分類: 未分類 |
今日,,,去左校外考察...
去左咩咩大尾(督)燒烤場燒野食...
悶死XP...
放左之後,,去搵christine..
之後接佢走,,,
佢d fd不斷問我野,,,
唔識答xxxDD,,,
開心xD..
但係有班fd係度做保鑣...
煩死了...
真係唔明,,,點解佢d fd又煩我,,,
我d fd又煩我,,
今日都幾好玩la,,,
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
2009-11-08  |
分類: 未分類 |
今日,,,朝早起身,,打機xp,,
冇番到教會,,
因為sick左A_A
so,,,慘呀-v-,,
之後係屋企打機,,
同下呀烽烽傾左陣計,,
之後就出左去hea下,,買下野咁la,,
人生有幾多個10年?
咁人生有幾多日呀?10x365lo
=3650# 人生有幾多日呀?
靜係識得問有幾多個10年?
唔識問有幾多日???
咁又唔同d架啵,,,
之後去左BSX買33,,
not special but beautiful-^-
hah~~之後去左m記,,,
喝左個忌薕蘑菇湯,,,
之後玩psp,,,[DjMax]
唔錯o既game↑黎架↑
之後就去左萬寧,,
買左支定型噴霧,,
今日都幾攰下,,
因為ill,,,
so,,,,,唔打lu~~~
留下cm好唔好ar,,
咁多位大姐大哥,,
今次係我重開qooza第一次打啵,,
比d反應好啵- - |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|