| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
| 2009-11-22 |
分類: 未分類 |
今日,,,家長日,,,
一早就出黎陪顏庭烽,,,
牙妹又要補習,,,
係學校hea...
悶牙,,
11點...見左訓導主任,,,
又作大,...
我屌你老母,,,
之前撚有曠課...
唔好用狗眼睇人la,,,
雖然你得狗眼,,,xD
火都黎埋....
之後去拎成績表...
考60,,,下次努力啦^^
牙妹..考x4唔係好差姐..><
我幫你彈番入前40啦><
加油>33<
之後番左屋企換3,,,
出左太古..
都話架la,,,
遲買早買都係一樣...
阻唔到我要買既買比人買架la><
哈xP//
買左條belt,,,
係quiksilver,,,買
之後去左h&m買左條頸巾,,,
後黎又去左天悅,,
買左條鏈^^
又番左屋企,,,
夜晚出黎睇戲,,
牙妹成家係後面睇- -
吊- -後位冇晒位
唯有d1,d2啦...
辛苦到- -'''
慘牙>33<
之後去左hea陣,,,
之後番去,,
cmcm牙>33<
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
2009-11-21  |
分類: 未分類 |
今日,,,朝早...
同牙妹行街>3<
去左食m記早餐- -
之後就去左太古城,,
睇中左好多野- -
好想買><
牙妹係度,,,唔比買- -
話要慳錢- -
明知我遲早都要買- -
點解唔比我而家買><
去左muji買野食野飲..
之後去左鰂公玩,,,
哈,,,
同個小三既女仔出去- -
但係好玩,,><
我鍾意^.<''
玩玩玩玩,,好開心...
雖然比我諗番起之前d野,,,
但係發覺,,,,,
已經可以放得低佢...
多謝你牙><
牙妹>33<;;
之後去搭82番藍灣,,,
我地同crystal租左隻碟,,
<四條大路通陰間>xD
上左牙妹屋企睇,,,
我睇q晒 - -
發現,,,,
恐怖xD...但係又唔係好驚嚇><
ok啦,,,,我覺得第3個故事好感動>3<
第4個- -就'''
好q恐怖><
牙妹驚到喊,,,
笑左,,哈xD//
之後番歸,,,
我d伯父叔父黎q晒,,,
勁叫我剪頭髮,,
我心諗,,,剪你個頭牙><
傻架- -''
之後又比佢地鬧...
話我似爛仔...
on9=(?
之後都唔理佢地,,
入左房,,
出左去食越棧,,,ok啦,,
之後同老母買手機><
^^哈哈,,,收獲豐富^^
SE anio牙^^
開心到爆爆爆燈xD,,
cmcm~~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|