開學幾天,上課時,留心了好多好多~!!我選擇留班,我冇決定錯,因為上年我錯失了太多時間讀書,so我要在這一年追回我過去的智識,希望可以係我果班拎到頭10名~!!我上年花了太多時間在足球上,so我要識分時間幾時玩,幾時讀書~!!今年班主任:周安琪同miss so(新來),2個班主任都會教我地~!miss chow就旅遊,miss so就英文,我唔明點解佢地鬼剎咁嘈係英文堂果時~!!!maths 係benson chan(一個搞gag a sir),今日成功由中史轉科為a&c ,miss許睇好我~!so我要努力努力考好佢,讀好佢,唔可以令miss同自己失望,中文就mr 簡, 個死人issac 成日叫人miss簡,因為佢把聲好女仔~!!頂多佢下星期要我地背默=,=~!!
commerce就都係珍.Leung~!好耶~!!我唔會再唔交功課同訓覺咖啦~!!!我要考好d~! 先升中5 考會考~!!!!!!!!!!!努力努力~!
今日朝早~係學校門口比馬SIR 玩死,係到搞GAG 之後係食堂andy 係到講咸心5色戰隊一樓一服務~!~頂笑死~!!係同講咩"玩玩具"
之後一開波就2堂中文~!好悶~!因為條片我睇過同做好曬~!!之後睇人討論~!!好彩a sir 冇叫我~!!佢地講得好唔掂同好多死氣~!!
之後maths~!比功課~!睇返之前d功課來做~!!!!!!!!
commerce 講書+比功課~!!
英文:我好留心聽,但佢地好嘈~!好難聽到書
TT :MISS CHOW又搞下GAG 同講下書咁,佢話會次次同得地溫返上次教過咖野
LUNCH :去左5A 問PARTY ~!好多老來左~!!一齊食野,食野好多野A,好好味A~!!!吹水咁,我好膽心佢地會考會唔掂A><~!希望佢地努力D啦~!!!!
英文:同上
A&C:聽MISS講解D 放野咖位置同埋知道酒店要做D咩~!
放學:返左屋企,之後上左
水庫踢波,有好多新人,都好岩傾,好好玩~!踢到8點幾成班一齊走,我同SKY 一齊行去買野飲,我比左星期一咖場證佢~!
天日同uwants 利記比賽,2100-2300
之後星期日要幫自己花園踢比賽~!攰死a一定
心中只有妳呀bb~!!!講你又唔信>,<
|