RaY樺!!~人總雖要勇敢生存!!!
raywa
暱稱: raywa
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-01-25
2007-09-30
2007-09-28
2007-09-27
2007-09-25
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 23
今日人氣: 1
累積人氣: 1770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


2007-09-30 分類: 未分類

yesterday 一早出左沙田拎證,之後出左葵芳cut hair,之後出左MK同圭仔食dif ,之後上左band room ,佢要上堂,之後等佢上完堂,係條街到9 hea
hea 左去郎豪坊,(hea 咖中途到rainbow 魚琪同金魚) 睇波衫波鞋咁,庾後圭仔叫左個美國仔來,好搞野a佢~!係咁係到講中文粗口有口音果d~! 笑到肚痛~! 上左去食果間日本鐡阪,好好味~!!!!(但係好林臭,又好林貴....orz),夜晚9點幾出左尖咀,果間cd bar~!! 果到可以smoke~ 哈哈~!!! 我飲左杯威士忌可樂,咁就冇左百蚊,,,屌~!!睇band  結他無左聲,餉鼓佬有病(唔係勁)咩歌都亂來~!!隻hotel california 變左disco=,=頂唔同曬feel 7左好多,睇下波咁,唱唱下有靚女上台唱~!條女真係好索,唔係講玩~!
睇睇下美國仔走左,睇到12點50 ,之後成班人去左搭的返mk 之後搭wan仔出荃灣搵我老豆~!!d 呀叔講野好抵死a~!笑林死~!!!!我同我老豆搭的士返屋企,返到屋企成凌晨3點~!!
今朝9點起左身~!!我老媽唔比我返教會=,= 教會今日搞溜冰 唔去得>,<"""~!!!成12點幾先食早餐(飲茶) 之後去買鼓棍(boken)then 去左買餸同我老豆一齊,之後我老豆叫我去超市買米,我就去左瑞華行開倉睇野~!!!見到him bee ~! 上到去冇咩好買,得
dd模型係買得過,之後先行返去買米,返屋企
今晚去練波,希望唔好傷啦~!!!!唉~!!!


                                                       灰中.....

人地開心,我還懞然不知~!!真傻~!!!傻得很~!!!打自己~!!

i never thought i'd need you there when i  cry~!!!!
do you see how much i need you right now??






訪客留言 (返回 raywa 的日誌)


io520 於 2007-11-11 01:34 AM 發表:
路過的..!!比個-cm-U 牙.. ><''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]