yesterday 一早出左沙田拎證,之後出左葵芳cut hair,之後出左MK同圭仔食dif ,之後上左band room ,佢要上堂,之後等佢上完堂,係條街到9 hea
hea 左去郎豪坊,(hea 咖中途到rainbow 魚琪同金魚) 睇波衫波鞋咁,庾後圭仔叫左個美國仔來,好搞野a佢~!係咁係到講中文粗口有口音果d~! 笑到肚痛~! 上左去食果間日本鐡阪,好好味~!!!!(但係好林臭,又好林貴....orz),夜晚9點幾出左尖咀,果間cd bar~!! 果到可以smoke~ 哈哈~!!! 我飲左杯威士忌可樂,咁就冇左百蚊,,,屌~!!睇band 結他無左聲,餉鼓佬有病(唔係勁)咩歌都亂來~!!隻hotel california 變左disco=,=頂唔同曬feel 7左好多,睇下波咁,唱唱下有靚女上台唱~!條女真係好索,唔係講玩~!
睇睇下美國仔走左,睇到12點50 ,之後成班人去左搭的返mk 之後搭wan仔出荃灣搵我老豆~!!d 呀叔講野好抵死a~!笑林死~!!!!我同我老豆搭的士返屋企,返到屋企成凌晨3點~!!
今朝9點起左身~!!我老媽唔比我返教會=,= 教會今日搞溜冰 唔去得>,<"""~!!!成12點幾先食早餐(飲茶) 之後去買鼓棍(boken)then 去左買餸同我老豆一齊,之後我老豆叫我去超市買米,我就去左瑞華行開倉睇野~!!!見到him bee ~! 上到去冇咩好買,得
dd模型係買得過,之後先行返去買米,返屋企
今晚去練波,希望唔好傷啦~!!!!唉~!!!
灰中.....
人地開心,我還懞然不知~!!真傻~!!!傻得很~!!!打自己~!!
i never thought i'd need you there when i cry~!!!!
do you see how much i need you right now??
|