今日可以唔洗咁早起身啦~!!yeah!!!因為要上游水堂,7點45到左青衣泳池等佢地~!!之後換衫去熱身,
之後成班人係到扮唔識游哈哈~!!a sir要我地兩個兩個游,點知比我過曬佢地~!!我游得唔快咖啦~!!!
之後成班要游d基本野=,=悶到a~!!!!之後搭校車返學校,我係到聽歌,佢地係到玩卑牌~!!!!
返到學校上maths堂,一開波bensan chan又搞gag,佢話陳迪安教佢咖wo~!!爛到想比人打a 個gag~!!
之後又留心上堂..
小息:跑落去買野食~!!餓死a~!!!!之後拎返報區隊咖表格...~!!thx christy 幫得print~!!thx a lot!!
英文:借左本書比人,係到傾計~!!!比miss話~!!無事哈哈~~~!~
中文:默書.默左幾句,唔默,冇溫過+好攰+唔想默~!!!
之後搭車去參觀忠樸號~!!聽一講佢咖history then 可以走得,我同Ian係到睇左陣書,之後去左行街(玩具後斗城哈哈~!笑死,then 去左買ice-cream 好好味~!!then 去霧險樂園玩~!!哈哈kai左~!!之後去左m記食野~!!!之後同ian 一齊搭地鐡返家,我去左青衣地玩具反斗地同BB傾電話,同你傾計真係好開心,好舒服~!!我真係好鬼死愛妳呀bb~! 你想食cake~!!我會make for u~!!!!!!!!我只想妳開心~!!因為你今日講左一句野...我會努力學做cake 咖~!!!
|