今日開波2堂t&t 對住個miss chow兩堂=,=最後半個鍾miss要我地做長問笞,好easy~!!
commerce:同陳詠思係到傾計+無聊
小息:唔記得做左咩d咩啦~!
maths 好留心上堂,係咁做數,a sir講數咁~!!
chix2 默書:食egg~! 正a~!!!教書孟子,好想訓覺,悶到嘔~!!!!
lunch 係飯之後到係行來行去,a tom佢地係到玩捉依因~!!笑死,係到玩d 低from~!!!
之後上左一樓,慈慈on9咖~!!係到問個鬼妹why your ball so big ,can u give me a hinsts=,=
之後佢成隻手揸落人地個波到,落到人地怕左佢o曬=,=變態咖~!!
RE:MISS 講左好小野,冇咩野發生~!!!
英文堂X2 :默書,冇搵過,識寫咩就寫咩,之後LISTENING ,成班嘈到嘔,抩到想聽書做LISTENING咖人都做唔到~!!!!
好火A~!!!!左住曬人地上堂小你地咩~!!!!
放學見到BB,同佢傾左一陣傾THEN佢去補習,我留左係學校踢波~!!踢到咁上下走 人
同TOMSON,慈,LOK 佢地一齊走,慈係路中係咁呻吟~!!都唔知佢係唔係咩~!!變態咖,
LOK唔知咩事行得好Q慢,之後去左7仔,比人迫請飲野=,=
之後LOK 慈搭地鐡,我同D男仔一齊搭E31 ,之後車尾個E31牌比我搞到倒轉左哈哈哈~!!!我咖傑作~!!

|