知唔知人地好膽心妳咖bb ,搵極妳都搵唔到>,<~!!~! 妳果日地賽好叻A 拎第3,雖然妳冇出,唔緊要啦
之後你又去左做GYM WO~! 唔好咁搏A~!小心D A~! 你又成日搞到咁夜訓,搞到我好唔知點咁A~!>,<
我都唔早得去邊,踢波踢到11點12點,成12點幾先返到屋企~!!成點幾先訓~!XD
今日返教會,之後CHRISTINE幫書嬈比左做蛋糕D器材同材料我,之後去左買車仔面,好好味~~
返到屋企做功課,之後做蛋糕,4點半做到6點,搞到個廚房好正~!!!哈哈xD ~!
天日請bb食~!!希望妳食左個蛋糕會開心啦~!為你做咖~~~!期待成品~~~~
|