今朝miss chow係咁斯我地handbook個簿皮,原來因係印錯曬so要換,但唔知點解要撕左佢lo~!!!
中文x2:做綜合能力練習,悶到飛起,天日又默書=,=我頂~~
數學:次次都係咁上,專心呢~~~!
小息:行行企企咁~睇D F.7踢波~!!OSIM 炒飛機~!!
數學:同上~~~
P.EX2:A MR MA 遲到,A TOM係到玩盒=,=KAI左~!!係到講運動創傷~!!!原來好悶,好眼訓咖~!!
LUNCH:食華都D野~!SHIT好難食,好硬A 個炒功仔面,SO買杯面好過~!係到食杯面~!睇D靚仔踢波~!!好ON~!!
ISSAC ,TOM佢地係到玩人~! DDAVID仔比BCY個表弟玩死~!~!!A YO HEI比A TOM 佢地玩死左,高尚志又係~~!
英文:講說話~!!悶悶悶~!
週會:同MARTIN 係到講女~!好釣魚A~!!BB上台拎獎~!哈哈叻叻A~!但係佢好似唔多想拎支野~!因為佢唔出場~!!
放學:踢波~!玩自轉15個圈之後射波~!好暈咖~!!!打空炮=,=~!!!
之後成班一齊走~!!亨利又要拎左街果D燈走~!笑死~!!
|