昨日一早去左游水~!!係咁游自由式=,= ~!!!幾好玩~!!!
放左學同思,高尚志,YO HEI 佢地一齊 打保齡+桌球~!!!好好玩~思好勁~!好多全中~!!
一早打籃球,比人話我打人~!=,=好無奈LO~!墥一墥=打人SHIT~!
今日頭兩堂T&T:冇咩野發生,又係上堂咁LO~
COMMERCE:同陳詠思係到傾計~!聽下書咁~!
小息:無野做~!!
MATHS:係到做數~做果D 畫圖咁啦~!!堂上做曬佢比咖功課~!
中文X2:係到做速讀~!!!成班成日玩曡字~!!!!
LUNCH:你老尾~!!!個F.3比我地一齊踢波~!點解唔比我地踢先~!人地講話比我地一齊踢~!我屌你班鬼仔~!ON班ON99咁撚樣,
成日報串,係又報,唔係又報~!!你地係咪有撚病A~!!波又唔係你地班鬼借~!你老尾,搞到我比人罰做掌上壓~!屌你A你到幾撚屈機咖~!搞到我要做60下PUSH UP~!仆街啦屎FUCK撚~!! 成日係到扮FD~!收撚啦~!!我單手做撚曬比你~!!屌A~! (隻手好痛)~!你條仆街A~! ~!
R.E:成班玩MISS KWONG比人屌,比人罰放學留10MINS~!d miss真係小器~!都唔知係咪m記到~!=,=~!
英文:我覺得miss唔識教~!!做listening~!我訓鬼著左~!訓到3:20分~!copy返d listening answer~!
放學:留係classroom10mins~! miss唔好左住曬d時間啦~!人地要溫書,補習果d咖~!!放學同d 新仔踢波~!d人唔係好掂~!得a 浩同mumu係得咖姐~!!其他唔係好掂~!!之後miss chow見到我地,同我地講:天日你地就知咪道~!oh shit~!wt the fuck~!
之後我,yo hei,葉子,issac,高尚志,亨利去左映灣園打枱波~!!打win左yo hei~!!哈哈~!yeah 打左勁耐~!打極都唔入黑波~!最我打入左~! 我老母係咁吹我返屋企~!!!之後9點返到屋企~!!
唔記得BB今日要補習~!唔怪得搵唔到你啦~!掛住到死A~~好彩放見到妳一陣容~!開心左好多~!!!
8:30到同BB傾左一陣電話~!講佢以前D野~!!FORGET過去~迎接未來~!!!!呢點最重要~!!!~!
我屋企人真係好煩~!我到咁大啦~!唔係咩都要吹A~!!=,=~!!!!
|