昨日出左BAND 房一陣,之後出左去深水步踢波~!對D呀叔~!!都唔記得左幾比幾啦~!我出來打前入左一球半單都,WUJI交得好A~!!!!之後踢到6點返反BAND房~!同圭哥係到夾GREENDAY 同ARVIL D歌,同埋夾左隻LINKIN PARK 咖WHAT I'VA DONE~~!打打A A 小FAYE打比我~!佢話上埋來~!好A~!有人唱歌LO~!!有個靚女上到來夾BAND果然唔同曬FEEL~!又唱得好聽A~唱返之前我同圭哥夾緊果D~!正爆!PUNK 一族A~!!!!之後8點8到叫外賣,等左個幾鐘先到(10點幾~)!!算~!好過冇得食~!好彩仲熱姐~!!~!! 圭哥係到玩煙A~!玩燈=,=~!之後11點45走佬~!落到去同圭哥分手後THEN我幫小FAYE拎袋,我同小FAYE一齊去搭41A~等車果時我發覺自己手機唔記得拎!上車傾左陣我訓左係佢到都係咁傾~!!我同佢係到傾計,玩~!之後去到總站落車,送返佢返屋企之後我自己走返去~!!返到屋企成1點幾,比A 媽小~!問話=,=~!
今日一早返教會~唱GIVE THANKS ,人地唱中文,我係到唱英D(玩野)!!!!分組(我果組玩破冰),人地話寫優點~!你地仆街係到寫缺點,你地識唔撚識尊重其他人咖~!有D野未搞清楚唔好係到屈9人A~!!屌你老尾A~!我都唔想講粗口,但係真係好撚火LOR~!!搞到我從今起唔想再返教會LOR~!!!好討厭A~!!!!!!!!
之後同BRYAN一齊出葵芳~!我地講返今日教會D野~!講到兩個都好撚火~!!由期係教會某某人~!我地遲早屌7你~!!
去到葵芳食M記,THEN我出MK上BAND房拎返部手機~!THEN行街,之後上左拾仔鋪頭到吹水到玩,THEN出葵芳搵昌昌~!~!之之都好鬼好笑~!!哈哈!!之後係大佬到買左2隻老變波鞋~!假得來好真,又低玩~!85蚊2隻(柯仔+MAU仔)~!!!好鬼靚A~!!
4點幾放到屋企,休左陣THEN又落街食野(大快活)同我老豆~!!之後返到上去玩同做HW~!!!
晚飯叫外賣~!又係食自己=,=~!!!
BB好慘A>,<~!!!
|