| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
Sorry  |
尋日本來約左Daisy去mk
點知我臨時甩底...
Sorry呀Daisy~~
今日想約返Daisy
點知又落左成日雨...
又冇去!!!
成日係屋企好鬼死悶......
如果聽日冇落雨既話就要去...
|
| 刊登時間︰2006-07-29 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
HI  |
好奈都冇打blog啦...
尋日知道左我讀2A呀!!!
同冬兒,梁韻豐,牙怡...一班
仲俾我知道左幾件對我來講係十分之傷心既事:
1.丁丁唔係同我一班
2.要同一D我唔想同佢地既人一班
3.呢件係我最傷心既事:
我睇左果個網
都冇佢個名呀!!!
佢可能真係唔讀啦~~
唔制呀!!!
咁都唔讀埋落去...
好想喊呀...
Bye-Bye啦 |
| 刊登時間︰2006-07-27 06:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
唔留CM...  |
點解你地成日上左黎又唔留CM??
由其是係你呀
Daisy(豬屎忽)
扮撚/Q曬野
上次叫左你留嫁啦!!
又唔留
你依家算點呀 依家好撚/Q憎你呀
|
| 刊登時間︰2006-07-24 06:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
攰...  |
今日一大清早就出左去<富臨>飲茶...
之後就去左一間新開既鋪頭買野!!!
買左一盒好得以既野(係baby pooh...)
買左一個鐘and換左一個又係pooh pooh既銀包
裡面仲有一塊鏡(不過要+$4) 之後又去左mk shopping
跟住行到5:00p.m返屋企
超撚攰呀~~
今晚11:15p.m有楊丞琳(Rainie)睇>3<我一定會睇>< (Wakak)

|
| 刊登時間︰2006-07-23 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|