| «‹ February 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | |
|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
傷心~~  |
今日上英文堂考oral
唔識呀
係咁同肥肥提水
wakaka
放學要留堂(星期五紅雨冇留)
本來某人話等我
點知我放左留堂班
仲等左3個字
仲未見人
跟住call佢屋企
佢話返左屋企囉
某人我對你太失望!!
|
| 刊登時間︰2006-06-05 07:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
=3=  |
今日又係冇野做..
做功課...
又過一日啦...
聽日又要返學lo...
大家要加油,努力呀!!
悶,悶,悶,悶,悶,悶,悶 |
| 刊登時間︰2006-06-04 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
...  |
今日10:00a.m起身

同屋企人食早餐
跟住返左屋企睇VCD
睇左幾隻...
跟住我D乖女就緊係
做功課啦...

|
| 刊登時間︰2006-06-03 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
紅雨  |
今日又遲到啦!!

今日上堂果時個天勁黑呀

冇幾奈就係到落狗屎(勁大雨)
跟住校長宣佈天文台掛左紅雨

冇留堂班(好yeah)
嘩!!果時成班人傻左
係咁叫(無奈)

放左學去左Daisy屋企
睇到果左漫畫

勁爆...
睇到係到爆笑

wakaka...
走果陣仲食左碗瑭水..(thx~~)
之後Daisy送左我去地鐵站
佢跑左去搭的士
因為佢肚痛...
 |
| 刊登時間︰2006-06-02 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
^.^  |
唉!!今日又係
??
放左之後同丁丁and Daisy
去左又一城M記(good)
跟住返左屋企
一個字講曬
悶
|
| 刊登時間︰2006-06-01 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|