今日本來都冇咩
如常咁返學...
d堂一樣咁悶(雖然今日已經好好)
上到最後一堂
math
沒想到佢咁快改完
仲諗住起馬要星期一
94...
失望...(唔係寸呀...認識我既都知我既真正意思)
本來都知起馬錯一題mc
減5耶...
仲有一分
竟然俾佢話我個9寫到好似a....
(中2既話可以聽日問我借嚟睇)
咁你不如話個9好似q丫....
之後留係學校畫art
本來只係差陰影
俾佢睇完愈來愈改得多...
真慘.... .......