》※火焰※《
會幾悶既一篇日記!!!!!!(但都希望有人睇)
realworld
暱稱: 》※火焰※《
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
呼~
時間表~~
重新開始~~
被人點名~~~
天堂之降臨~~~
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 146
今日人氣: 0
累積人氣: 2914
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


下...一個我唔可以接受既結果... 分類: 未分類

今日本來都冇咩

如常咁返學...

d堂一樣咁悶(雖然今日已經好好)

上到最後一堂

math

沒想到佢咁快改完

仲諗住起馬要星期一

94...

失望...(唔係寸呀...認識我既都知我既真正意思)

本來都知起馬錯一題mc

減5耶...

仲有一分 

竟然俾佢話我個9寫到好似a....

(中2既話可以聽日問我借嚟睇)

咁你不如話個9好似q丫....

之後留係學校畫art

本來只係差陰影

俾佢睇完愈來愈改得多...

真慘....











.......

 






訪客留言 (返回 realworld 的日誌)


paulleung 於 2007-10-12 06:04 PM 發表:
我比miss fuck睇,
佢話要改香蕉&lemon,
我改左lemon,
but同佢講改左香蕉,
佢話,"拿,而家個香蕉幾好la..."
o咀...>o<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



董叔叔嬸爺 於 2007-10-09 10:06 PM 發表:
事實就是寸寸囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stephanienmy 於 2007-10-06 08:18 PM 發表:
算啦...
9字很好啦...=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

orz
睇到你個留言第一個感覺係...
9字似a字都好?
...
Posted at 2007-10-06 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a383471624 於 2007-10-05 05:36 PM 發表:
Ms Fok就是這樣...
我比佢睇個薯仔...
佢就話太深...
整好之後...
又話唔夠深...
唉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]