今日係運動,有d悶!仲有D o吾開心!
因為"正"班主任都承日5係道,算吧la!
我地班都5團結!(除左d女仔)
我參加左推"圓"球,超難推!T-T
招早又吹長笛表演...超累!
算la!唸返亞綸就無時!=]
好開心!因為就來到19號同27號!
19號去o羅燈牌=],27號...就係大家都會去ge...
"想入飛飛"紅館演唱會,就是我們的Honey,大家
也期待了很久了!
最後一句...祝大家情人節快樂!
希望ALL OF US都快d有情人!=]