我今日去左紅磡賣旗ar........我今日先發現原來賣旗係好辛苦ga. 今日口水都xai晒先至賣到嗰一百支旗, 仲要比D死人師奶串…真係少D善心都唔得ga…我係一個冇耐心既人…脾氣又唔多好, 真係有D想叫個阿伯快D死ar…個阿伯話:[你地話幫老人家, 我咪老人家law, 又唔見有人幫下我? 兒家走黎叫我捐錢?]好心佢la, 都幾廿歲人la, 仲計較埋嗰一兩蚊做咩啫? 如果佢要我地幫就真係幾悲la, 咁即係話佢啲仔女唔孝順ar, 外人會以為佢唔識教仔tim ar……….不過, 佢老, 我唔同佢計, 都唔希罕佢嗰一個幾毫…
賣完旗之後, 我去左酒樓食lunch, 不過好可惜, 唔係酒樓同阿J開既. 不過唔緊要, 最緊要係D嘢好食….今日有好多嘢食ar…..仲有我最中意既x腸, 好開心ar~
之後去左赤柱行街, 好無聊ar, 街埋晒嗰D同旺角女人街同埋花園街一樣既嘢, 差唔多每個禮拜都行既, 都唔知有咩好行……不過走既時候有個特備節目, 就係[撞左車]la, 我地走既時候同一架私家車相撞, 冇人受傷, 但係為左談判賠償金額就嘈左45min la, 不過都係一場真實版既戲ar.
|