笨紅的日記
悶悶地, 咪寫下日記law
redboy
暱稱: 唔理人感受既紅仔
性別: 女
國家: 香港
最新文章
無奈lor
我笑唔出la!
好唔開心呢!
買買...
唔想放假ar~
文章分類
全部 (10)
情緒 (5)
愛情 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MSN
youtube
放飛美麗mv
新線上遊戲
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


我今日去左賣旗 開心 分類: 情緒

我今日去左紅磡賣旗ar........我今日先發現原來賣旗係好辛苦ga. 今日口水都xai晒先至賣到嗰一百支旗, 仲要比D死人師奶串真係少D善心都唔得ga…我係一個冇耐心既人脾氣又唔多好, 真係有D想叫個阿伯快Dar…個阿伯話:[你地話幫老人家, 我咪老人家law, 又唔見有人幫下我? 兒家走黎叫我捐錢?]好心佢la, 都幾廿歲人la, 仲計較埋一兩蚊做咩啫? 如果佢要我地幫就真係幾悲la, 咁即係話佢仔女唔孝順ar, 外人會以為佢唔識教仔tim ar……….不過, 佢老, 我唔同佢計, 都唔希罕佢嗰一個幾毫

 

賣完旗之後, 我去左酒樓食lunch, 不過好可惜, 唔係酒樓同阿J開既. 不過唔緊要, 最緊要係D好食….今日有好多嘢食ar…..仲有我最中意既x, 好開心ar~

 

之後去左赤柱行街, 好無聊ar, 街埋晒嗰D同旺角女人街同埋花園街一樣既嘢, 差唔多每個禮拜都行既, 都唔知有咩好行……不過走既時候有個特備節目, 就係[撞左車]la, 我地走既時候同一架私家車相撞, 冇人受傷, 但係為左談判賠償金額就嘈左45min la, 不過都係一場真實版既戲ar.

 

 






訪客留言 (返回 redboy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]