笨紅的日記
悶悶地, 咪寫下日記law
redboy
暱稱: 唔理人感受既紅仔
性別: 女
國家: 香港
最新文章
無奈lor
我笑唔出la!
好唔開心呢!
買買...
唔想放假ar~
文章分類
全部 (10)
情緒 (5)
愛情 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MSN
youtube
放飛美麗mv
新線上遊戲
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


我笑唔出la! 無奈 分類: 愛情

我已經被折磨了!
阿k唔中意同我地四人組傾計!!!
佢只係中意同食屎W傾計之ma.....
我地個個recess都有搵佢...我地一見到佢, 佢就走夾唔頭, 一見到食屎W就唔走...
佢玩ar?
唔中意咪出聲law, 我唔介意wor...
大不了咪唔落一樓(除左搵老師之外)
有咩大不了啫!
大家坦白啲咪仲好!
做friend唔坦白點得ga???好難再做friend ga la...
可能大家根本唔多夾...係既!monitor講得arm, 冇咩人同我夾得黎ar!
就算係酒樓/酒彤/Ho B都未必會101%明白我同埋夾得黎la!!!
阿k係本身唔中意講嘢ar定係佢唔中意同我講嘢呢?我唔知, 我真係唔知!
咩阿k搵緊係嗰D都係廢話, 根本可能係佢冇搵人, 只係周圍望下啫, 根本冇根據
要明白一個人要用一段好長既時間, 但我冇呢段時間, 我更加冇既, 可能係耐性, 呢D嘢可能要一個長久既等侯, 但我冇等到!!!






訪客留言 (返回 redboy 的日誌)


某個同班同學.. 於 2007-03-03 09:46 PM 發表:
無論點樣..我都十你架..
冇人會同自己一樣..
so冇人會100%明你諗咩..
做fd就係咁..
5可2..改變自己/要求人地去改變而去迎合人地/自己..
希望你明我講咩啦..
anyway...十卜你呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]