笨紅的日記
悶悶地, 咪寫下日記law
redboy
暱稱: 唔理人感受既紅仔
性別: 女
國家: 香港
最新文章
無奈lor
我笑唔出la!
好唔開心呢!
買買...
唔想放假ar~
文章分類
全部 (10)
情緒 (5)
愛情 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MSN
youtube
放飛美麗mv
新線上遊戲
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


好掛住佢 無奈 分類: 愛情

今日去左練波ar!好辛苦呢~今日狂跑ar, 可能跑左2km ar, 3個鍾, 兩km, 好驚人ar(係我角度)...............今日form 1有個肥婆, 跑步竟然快過何嘉麗law, 根本冇可能law, 我覺得何嘉麗係排球隊跑得最快law, 肥婆冇可能快得過何嘉麗, 佢係陸運會4x100m既champion wor.

今日打波既時侯諗起佢ar, 好掛住佢呢!成2日冇見wor.......唔多唔少都有諗起佢食檸檬個樣ar, 中秋嗰日見到佢比mr.lo話, 好搞笑law, 諗返起都覺得好好笑ar, 不過好可惜ar, 我放左學, 如果唔係, 一定會8到底ga....知道個原因之後, 一定有排笑呢!

好羨慕酒樓ar, 中秋嗰晚可以去bbq, 我呢?係屋企msn law






訪客留言 (返回 redboy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]