笨紅的日記
悶悶地, 咪寫下日記law
redboy
暱稱: 唔理人感受既紅仔
性別: 女
國家: 香港
最新文章
無奈lor
我笑唔出la!
好唔開心呢!
買買...
唔想放假ar~
文章分類
全部 (10)
情緒 (5)
愛情 (2)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MSN
youtube
放飛美麗mv
新線上遊戲
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


今日仲好笑 愉快 分類: 情緒

今日上中史堂, 要分組討論, 我地討論緊嗰陣, 黃騰達用紅外線射我地組, 之後謝子進xiu佢, 佢仲勁大聲話"星期五你bring豬扒."之後成班靜晒law, 成班聽住佢講"豬扒"law, 勁搞笑..

討論完之後, 潘希喬出黎報告, 之後唔知邊個話, "咁似兩父子既?"

今日酒樓話想同何B絕交ar, 好擔心law, 都唔明點解.....大家都識左一年多la, 一齊經歷左大大小小既風雨, 點解一定要絕交呢?既然都已經一齊行左1年零兩個月既路, 倒不如行埋呢個中學生涯la...中學好快過ga咋, 要好好珍惜同朋友一齊過既日子ar






訪客留言 (返回 redboy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]