今日上中史堂, 要分組討論, 我地討論緊嗰陣, 黃騰達用紅外線射我地組, 之後謝子進xiu佢, 佢仲勁大聲話"星期五你bring豬扒."之後成班靜晒law, 成班聽住佢講"豬扒"law, 勁搞笑..
討論完之後, 潘希喬出黎報告, 之後唔知邊個話, "咁似兩父子既?"
今日酒樓話想同何B絕交ar, 好擔心law, 都唔明點解.....大家都識左一年多la, 一齊經歷左大大小小既風雨, 點解一定要絕交呢?既然都已經一齊行左1年零兩個月既路, 倒不如行埋呢個中學生涯la...中學好快過ga咋, 要好好珍惜同朋友一齊過既日子ar
|