*__▃"*動仔﹎... の '成長日記×`』
翼の`成長天空``
         柒穎萬歲''! hoLiDaYInG``
redleaves
暱稱: ar動仔<3;
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 427
今日人氣: 0
累積人氣: 5385
2008 年 1 月 11 日  星期五


sp0rT` DaY

td` sport day` 最後1` 日

&,, then

總季軍JouSha`

亞軍達社

冠軍ELon`

LaLa` 隊季軍JouSha`

亞軍` ELon`

冠軍` 達社

個個o` 晒嘴

真係估佢唔到

今年SaMuel` 冇獎 ... "

女飛人都被打敗

1c` 4 x' 100 接力冠軍

啜~~>3<`

翻到h0me` del左勁舞

決定1` 0r 半年唔打機

又冇錢了 ... "

唉` 唉` 唉`

+++++++++++++++++++++++++++++

上年升上黎F.1` 有翻d` 自覺做女仔

到今日` 突然又好想做男仔

點解呢` 呢種諗法愈黎愈強烈

好想好想

如果我變翻以前咁會點呢

好似以前咁女仔fd` 得幾個-v-?

同男仔推埋1` 推- -?

唔通咁先係真正ge` 我?

對異性同性毫無興趣

男仔都唔當我係女仔

好想做男仔ah` >口<

如果我變左tb` 你地會點-[?

發表時間:2008-01-11 06:13 PM 留個手印先>3`  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]