2007年啦 ..
HAPPY NEW YEAR !
今日係2007年既第1日
1/1 ,,
希望有新、好既開始
今日收到 KATHY 既 MESSANG
' 新年快樂 ' "HAPPY NEW YEAR "
多謝你呀
好多人都同我講 'HAPPY NEW YEAR '
-----------------------------
聽日番學lu '
好掛住我D FD子呀
haha ...
=============
2006年
經歷左1D開心既野
亦經歷左1D唔係好開心既野
希望可以忘記啦
`YUK!*^@
你唔好再咁唔開心啦
開心D呀
永遠都係我既好 FD 子 !
TO:EVERYBODY
HAPPY NEW YEAR !
唔會再有D唔開心既野發生
個個都開開心心地度過 2007年
|