今日又補課 la
好開心 a r .....
聽日個 ar sir 請我地食野同飲野 a r
haha
因為佢捉象棋輸左
所以要請我地食野兼飲野
今日我同可兒姐起度狂傾計
無鬧到
有時比我地鬧番轉頭
haha
諗起都好好笑 a r
唔信問佩詩姐 ar ( Theresa )
================================
點解呢排冇人黎留言 GA
D 人都唔知係咪死曬 a r
-----------------------------------------
尋日同 Amy 傾電話
同佢講補課 D 野
講講下
佢好似都想去補課咁
因為補課個時
任玩 ,, ar sir 唔嬲唔鬧人
超正 ''
超好人
haha
|