Yeah .....
今日又要補課 la
AR sir 未返個時我地起度玩 UNO 同象棋
跟住做左震野
我地又冇聽 ar sir 講答案
又起度玩 UNO
AR sir 又唔洗教書
隔離個 Miss 又教
我覺得我地個班好好
haha
冇後悔到
我諗隔離班 D 同學仔
一定好善慕我地
真係話咁快就放學 la
時間過得真係快 la
開心既時刻係過得真係快 la
又係時候同 ar sir 講 88
P.S 都幾鐘意上今次既數學班 ( 因為有得玩 )