今日
睇綠社排舞
麻麻地齊啦
睇完之後
就去左有蓋操場
同妍、 ADA、KATHY 、THERESA
傾計
THERESA 中意左一個人
BUT 我唔知
我好想知
得佢地又唔講比我知
衰人 ! !
THEN 同佢地 + JASON AND X 健強
落左 M 記
傾計囉
6 點 3 先返到家
先至記得今日係
呀媽 BRITHDAY
HAHA ...
拿拿林 ,,
換衫 ..
去左三盞燈度
食野
唔係好好食
BUT 起碼係人食既
OK 啦
因為係第一次試架
THEN 回家
睇 TV .,,,,
EAT 生日蛋糕
好好味呀 ! !
呀 LIN ..
唔好再介啦
我同貞都會好擔心你架
P.S . 見到 KATHY 張 AND JASON
個背影 ...
幾襯 WO
|