今日
11 點幾出左門口
到左藍田南
見到 KATHY .. KRISTY .. ADA 係度等
我同 RYO
RYO 係最遲個個
終於到我地 B GRADE 出賽啦
2 場贏曬
一場 25 : 24
一場 27 : 25
haha ...
睇完女排比賽
我地就同 邱媽
一齊搭 16 號車
我地到左
石鼓壟
就見到佢地已經打緊啦
場面好緊張
男排好爭氣
3 場 贏左 2 場
haha ..
男女排贏曬
睇完已經 5 :30 啦
我地就去左 M 記食野
超肚餓
同 KRISTY 一齊 SHARE 一個加大雞翼餐
好好味
食完之後
我地就開始搵車
返屋企
我地搵左好耐
先搵到架 BUS 去啟業村
去度再轉車歸家
歸到家時差唔多 7 : 00
P.S 冇比呀爸呀媽鬧 AND 打
好開心呀
|